STANOWISKO PRACY – Sprzedawca-doradca
Najważniejsze zadania na stanowisku pracy
Działania mające na celu wykonywanie założonych przez Kierownika Jednostki planów sprzedaży towarów będących w ofercie Spółki, przy jednoczesnej maksymalizacji zysków a minimalizacji kosztów funkcjonowania Sklepu Mrówka oraz przestrzeganiu standardów oraz procedur związanych z funkcjonowaniem Sklepu.
Sprzedawca-doradca:
• ma obowiązek wykazywania inicjatywy w zakresie budowania więzi z klientami, mające na celu zwiększenie sprzedaży, realizuje plany sprzedażowe;
• ma obowiązek znajomości oferowanych towarów pod względem rodzaju, własności użytkowych, cech i zalet, wagi i ilości w opakowaniach oraz sposobu przechowywania;
• obsługuje klientów fachowo, kulturalnie, udziela porad w zakresie oferowanych produktów, udziela pomocy przy rozpakowaniu i zapakowaniu oraz załadunku na transport klienta;
• zapewnia wysokiej jakości obsługę klienta (upewnienia się, że potrzeby klientów są spełnione, skargi rozwiązywane, a obsługa jest szybka i wydajna);
• przyjmuje i wydaje towary sporządzając niezbędną dokumentację i przestrzegając standardów oraz procedur związanych z funkcjonowaniem Sklepu;
• wykłada, uzupełnia i zdejmuje towar z półek sprzedażowych z zachowaniem należytej estetyki i zasad merchandisingu, przestrzegając jednocześnie podstawowych zasad BHP i p.poż;
• na bieżąco monitoruje stany magazynowe, rotacje towarów oraz terminy przydatności oferowanych towarów w sklepie;
• wykonuje prace porządkowe na sklepie, magazynie oraz placu zewnętrznym należącym do Sklepu Mrówka;
• ma obowiązek kształtowania pozytywnego wizerunku Spółki;
• przygotowuje podległy obszar działania do inwentaryzacji, udział w inwentaryzacjach okresowych i rocznych towarów;
• sprawnie organizuje pracę własną poprzez dbałość o odpowiednie planowanie codziennej pracy oraz ustalanie priorytetów;
• dba o własny rozwój wiedzy oraz bezpieczeństwo pracy
DOŚWIADCZENIE I KOMPETENCJE
Wykształcenie - Minimum średnie
Doświadczenie - Doświadczenia zawodowe z obsługą klienta, sprzedażą
Umiejętności - umiejętności negocjacyjne oraz wnikliwej analizy potrzeb klienta, łatwość w podejmowaniu decyzji oraz nawiązywaniu kontaktów, otwartość, kreatywne podejście do rozwiązywania stresujących sytuacji, umiejętność współpracy oraz wyznaczania priorytetów i zarządzania sobą w czasie, skupienie na celu, umiejętność słuchania klientów.
Inne cechy osobowościowe - Zaangażowanie, odpowiedzialność, samodzielność i samodyscyplina, cierpliwość i otwartość na zdobywanie wiedzy i podwyższanie swoich kompetencji.
OFERUJEMY:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- dodatkowe benefity, jubileuszówki, premie świąteczne itp
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
-wysokie standardy organizacji pracy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość rozwoju
→ Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres email praca@importex.com.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem 609 478 717